میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیت‌بدنی

طیبه ارشاد؛ علی محمد صفانیا؛ ابوالفضل فراهانی؛ رضا نیک بخش

دوره 13، شماره 50 ، دی 1401، ، صفحه 33-54

https://doi.org/10.22054/jem.2023.64560.3321

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف تعیین میزان توجه سند برنامه درسی ملی به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیت‌بدنی انجام شد. تحقیق، ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر روش از نوع تحلیل محتوا است. جامعه آماری، سند برنامه درسی ملی است که به روش هدفمند تمام بخش‌های آن به‌عنوان نمونه انتخاب شد. ابزار پژوهش سیاهه وارسی بود که توسط محقق تهیه شد و روایی محتوایی آن ...  بیشتر