آ
-
آزادگان، عمید
تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش آموزان بااستعداد [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]
-
آیتی، محسن
تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش آموزان بااستعداد [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]
ا
-
ابراهیم دماوندی، مجید
باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]
-
احمدی ده قطب الدینی، محمد
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
اسدپورکرکوکی، الهام
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
-
اسدی یونسی، محمدرضا
تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش آموزان بااستعداد [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]
-
اسکندری، حسین
تحلیل روایت: روشهای نو در تجزیه و تحلیل دادهی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]
-
اعتمادی، عذرا
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامهی آسیبهای تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]
-
افشارفر، فیروز
ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
-
امیرپور، برزو
بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]
-
امیریان، لیلا
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]
-
ایزدی، فاطمه
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
ب
-
بابایی زکلیکی، محمدعلی
معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچکترین فضا: مورد مطالعه تمرینهای مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]
-
بارانی، محمد
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
بامنیمقدم، محمد
ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعهی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
-
بخشی پریخانی، سمیه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]
-
برجعلی، احمد
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
برجعلی، احمد
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]
-
بروجردی، فرانک
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
ت
-
تنها، زهرا
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]
ج
-
جزء رمضانی، زهرا
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
جزایری، رضوان السادات
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامهی آسیبهای تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]
-
جهانی فر، مجتبی
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی در روشهای غیرخطی تبدیل نمرههای خام به نمرههای مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]
ح
-
حامدی نسب، صادق
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]
-
حسنوند، باقر
ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]
-
حسنی، جعفر
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]
-
حسنی، مرضیه
کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازهگیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]
خ
-
خامسان، احمد
شاخصهای روانسنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]
-
خدایی، ابراهیم
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
خدایی، ابراهیم
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی در روشهای غیرخطی تبدیل نمرههای خام به نمرههای مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]
-
خسروی، محبوبه
تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]
-
خلیلی گشنیگانی، زهرا
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]
-
خلیلی گشنیگانی، زهرا
ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]
د
-
درتاج، فریبرز
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]
-
دلاور، علی
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
-
دلاور، علی
معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچکترین فضا: مورد مطالعه تمرینهای مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]
ر
-
رحیمیان، حمید
ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
-
رضایی، علی محمد
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
رضایی، علی محمد
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
رضایی شریف، علی
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
-
رعدی، اصغر
باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]
-
رفیعی، سعیدرضا
ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعهی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
-
رمضانی، ملیحه
شاخصهای روانسنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]
-
روحی، علیرضا
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامهی آسیبهای تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]
ز
-
زمانپور، عنایت اله
معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچکترین فضا: مورد مطالعه تمرینهای مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]
س
-
ساداتی فیروزآبادی، سمیه
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]
-
سلیمانی، سمیرا
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
سیدصالحی، محمد
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
ش
-
شکری، امید
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]
-
شهبازی راد، افسانه
بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]
ص
-
صالح زاده، پروین
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]
-
صالح صدق پور، بهرام
باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]
ض
-
ضرغامی، محمد حسین
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
طاهری، آزاده
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
طاهری، صادق
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
طاهری، مجتبی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]
-
طاهری، مرتضی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]
-
طیبلی، معصومه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]
ع
-
عابدی، احمد
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]
-
عابدی، محمدرضا
ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]
-
عباس پور، عباس
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
عباس پور، عباس
ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
-
عباسپور، افروز
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
عبداللهی، محمد حسین
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]
-
عبدالمحمدی، کریم
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]
-
عبداله پور، محمد آزاد
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]
-
عراقی، لادن
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
عرب زاده، مهدی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]
-
علی دوست قهفرخی، فرشته
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
علیزاده، حمید
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]
-
علیزاده بوکانی، گلاویژ
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]
-
عنایتی، بهار
انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]
غ
-
غدیری صورمان آبادی، فرهاد
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]
-
غیاثی ندوشن، سعید
ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
ف
-
فاتحی زاده، مریم سادات
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامهی آسیبهای تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]
-
فتح آبادی، جلیل
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]
-
فتحی، آیت الله
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]
-
فراهانی، علی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]
-
فرخی، نورعلی
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
فرخی، نورعلی
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
-
فرخی، نورعلی
معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچکترین فضا: مورد مطالعه تمرینهای مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]
-
فرزاد، ولی اله
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
فرهادی، مهران
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]
ق
-
قاسمی پیر بلوطی، محمد
ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]
-
قدسی، احمد
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
قدم پور، عزت اله
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]
-
قدم پور، عزت اله
ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]
-
قوامی، مرجان
ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]
ک
-
کبیری، مسعود
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
کدیور، پروین
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]
-
کدیور، پروین
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]
-
کردنوقابی، رسول
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]
-
کریمی نژاد، کلثوم
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
-
کهدویی، سمیه
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]
گ
-
گرامی پور، مسعود
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]
-
گل محمدنژادبهرامی، غلامرضا
انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]
م
-
محمدی، نوشیروان
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
-
محمدی فر، محمد علی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
مصرآبادی، جواد
انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]
-
مقدم زاده، علی
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
ملتفت، قوام
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]
-
ملک پور، مختار
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]
-
مهرابی، حسینعلی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]
-
موسوی، امین
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی در روشهای غیرخطی تبدیل نمرههای خام به نمرههای مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]
-
مینائی، اصغر
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
-
مینائی، اصغر
کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازهگیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]
ن
-
ناظمی مقدم، مهسا
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]
-
نجیب زاده، آویده
تحلیل روایت: روشهای نو در تجزیه و تحلیل دادهی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]
-
نرگسی، فریده
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
-
نشاط دوست، حمیدطاهر
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]
-
نقی بیرانوند، فاطمه
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]
-
نیک بخت، علی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]
-
نیلفروشان، پریسا
ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]
ی
-
یارمحمدیان، احمد
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]
-
یونسی، جلیل
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
-
یونسی، جلیل
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی در روشهای غیرخطی تبدیل نمرههای خام به نمرههای مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]