آ

  • آزادگان، عمید تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش‏ آموزان بااستعداد [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]

  • آیتی، محسن تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش‏ آموزان بااستعداد [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]

ا

  • ابراهیم دماوندی، مجید باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • احمدی ده قطب الدینی، محمد کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • اسدپورکرکوکی، الهام تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

  • اسدی یونسی، محمدرضا تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش‏ آموزان بااستعداد [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]

  • اسکندری، حسین تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • اعتمادی، عذرا ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی آسیب‌‌های تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]

  • افشارفر، فیروز ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • امیرپور، برزو بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • امیریان، لیلا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]

  • ایزدی، فاطمه بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

ب

  • بابایی زکلیکی، محمدعلی معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

  • بارانی، محمد ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • بامنی‌مقدم، محمد ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعه‌ی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

  • بخشی پریخانی، سمیه ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • برجعلی، احمد تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • برجعلی، احمد تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]

  • بروجردی، فرانک تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

ت

  • تنها، زهرا ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

ج

  • جزء رمضانی، زهرا آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • جزایری، رضوان السادات ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی آسیب‌‌های تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]

  • جهانی فر، مجتبی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

ح

  • حامدی نسب، صادق ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • حسنوند، باقر ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

  • حسنی، جعفر ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • حسنی، مرضیه کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

خ

  • خامسان، احمد شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • خدایی، ابراهیم کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • خدایی، ابراهیم مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • خسروی، محبوبه تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]

  • خلیلی گشنیگانی، زهرا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]

  • خلیلی گشنیگانی، زهرا ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

د

  • درتاج، فریبرز تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • دلاور، علی شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

  • دلاور، علی معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

ر

  • رحیمیان، حمید ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • رضایی، علی محمد ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • رضایی، علی محمد ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • رضایی شریف، علی بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

  • رعدی، اصغر باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • رفیعی، سعیدرضا ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعه‌ی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

  • رمضانی، ملیحه شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • روحی، علیرضا ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی آسیب‌‌های تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]

ز

  • زمانپور، عنایت اله معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

س

  • ساداتی فیروزآبادی، سمیه بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]

  • سلیمانی، سمیرا ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • سیدصالحی، محمد تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

ش

  • شکری، امید ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

  • شهبازی راد، افسانه بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

ص

  • صالح زاده، پروین ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

  • صالح صدق پور، بهرام باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

ض

  • ضرغامی، محمد حسین آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

ط

  • طالع پسند، سیاوش ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • طاهری، آزاده آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • طاهری، صادق تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • طاهری، مجتبی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]

  • طاهری، مرتضی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]

  • طیبلی، معصومه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

ع

  • عابدی، احمد ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • عابدی، محمدرضا ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

  • عباس پور، عباس تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • عباس پور، عباس ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • عباسپور، افروز آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • عبداللهی، محمد حسین ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • عبدالمحمدی، کریم بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • عبداله پور، محمد آزاد تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • عراقی، لادن آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • عرب زاده، مهدی ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]

  • علی دوست قهفرخی، فرشته ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • علیزاده، حمید بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • علیزاده بوکانی، گلاویژ بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]

  • عنایتی، بهار انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

غ

  • غدیری صورمان آبادی، فرهاد بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • غیاثی ندوشن، سعید ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

ف

  • فاتحی زاده، مریم سادات ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی آسیب‌‌های تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]

  • فتح آبادی، جلیل ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

  • فتحی، آیت الله بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • فراهانی، علی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • فرخی، نورعلی تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • فرخی، نورعلی شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

  • فرخی، نورعلی معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

  • فرزاد، ولی اله کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • فرهادی، مهران بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]

ق

  • قاسمی پیر بلوطی، محمد ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

  • قدسی، احمد ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • قدم پور، عزت اله بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]

  • قدم پور، عزت اله ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

  • قوامی، مرجان ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

ک

  • کبیری، مسعود کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • کدیور، پروین ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]

  • کدیور، پروین ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • کردنوقابی، رسول بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]

  • کریمی نژاد، کلثوم بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

  • کهدویی، سمیه تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]

گ

  • گرامی پور، مسعود ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • گل محمدنژادبهرامی، غلامرضا انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

م

  • محمدی، نوشیروان شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

  • محمدی فر، محمد علی ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • مصرآبادی، جواد انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

  • مقدم زاده، علی کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • ملتفت، قوام بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]

  • ملک پور، مختار ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • مهرابی، حسینعلی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]

  • موسوی، امین مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • مینائی، اصغر شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

  • مینائی، اصغر کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

ن

  • ناظمی مقدم، مهسا ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]

  • نجیب زاده، آویده تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • نرگسی، فریده بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

  • نشاط دوست، حمیدطاهر بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]

  • نقی بیرانوند، فاطمه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]

  • نیک بخت، علی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]

  • نیلفروشان، پریسا ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

ی

  • یارمحمدیان، احمد ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • یونسی، جلیل تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

  • یونسی، جلیل مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

login