احمدی، احمد و علیان نژاد، محمدرضا. (1396). تاثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر یادگیری دانشجویان فوریت های پزشکی در درس داروشناسی. دو ماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، شماره 41، 15-22.
آدلاید، آ. ام . نیکل؛ پکسمن، پنی، ام. (1999). راهنمای عملی تهیه و نمایش جدول های آماری در پژوهش رفتاری. (ترجمه حیدر علی هومن و علی عسگری. 1388). تهران: سمت.
براری، ریحانه. (1391). تاثیر کارپوشه بر پیشرفت تحصیلی در درس زبان انگلیسی. فصلنامه رشد زبان های خارجی، 104، 12-18
خرم آبادی، یداله. دلاور، علی. (1388). تاثیر ترکیبی روش های سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد. فصلنامه روانشناسی تربیتی، شماره 15.، 87
دانا، علی.، ترک، نسرین. و رضایی، عیسی. (1394). کارپوشه الکترونیکی: ابزاری برای بهبود باورهای انگیزشی دانشجویان. فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 6، 1، 131-146.
دانا، علی. نیلی، محمدرضا. و بدلی، مهدی(1392). تاثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر خودکارآمدی عمومی دانشجویان. نشریه نامه آموزش عالی، 6، 24، 97.
دانا، علی. نیلی احمدآبادی، محمدرضا. و امیرتیموری، محمدحسن. (1393). تاثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان. فصلنامه اندازه گیری تربیتی، شماره 15، 77- 106
زارع، محمد و ساریخانی، راحله. (1395). تاثیر کارپوشه الکترونیکی بر خودتنظیمی دانشجویان پرستاری در درس فیزیولوژی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 78، 131-137.
زارعی زوارکی، اسماعیل. و رضایی، عیسی. (1390). تاثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزش پیشرفت و پیشرفت
تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی. فصلنامه اندازه گیری تربیتی، 5، 67 .
قاسمپور، فاطمه، عظیمی، مریم. ثناگو،3 اکرم و مبصری، علی اکبر. (1396). بررسی رابطه بین سبکهای هویت و انگیزه پیشرفت در دانشآموزان دوره متوسطه شهرستان ساری. مجلهعلمیپژوهان، 16 ، 2؛ 46-52
سیف ، علی اکبر (1386) . اندازه گیری ، سنجش و ارزشیابی آموزشی . (ویرایش پنجم) ، تهران : نشر دوران .
شریفی، مریم (1388) . بررسی تاثیر ارزشیابی مجموعهای (پوشه کار) بر آگاهی از مهارت های فرا شناختی خواندن در میان دانش آموزان سال آخر دبیرستان. دانشگاه علامه طباطبایی ، دانشکده ادبیات و زبان های خارجی. چاپ نشده.
Barrett, H. C. (2014). Electronic portfolios. In educational technology an encyclopedia. Retrieved, htttp://electronicportfolios.com/portfolios/encyclopediaentry.htm
Baturay, M. H., & Daloglu, A. (2010). E-portfolio assessment in an online English language course. Computer Assisted Language Learning, 23(5), 413 – 428.
Brokhart, S.M. & Dur kin, D.T. (2003).Classroom assessment, student motivation, and in high school social studies classes. Applied Measurement in Education. 16 (1) -27-54
Chang, C. C. (2008). Enhancing self-perceived effects using Web-based portfolio assessment. Computers in Human Behavior, 24(4), 1753–1771.
Chang, C. C., Liang, C., & Chen, Y. H. (2013). Is learner self-assessment reliable and valid in a Web-based portfolio environment for high school students?. Computers & Education, 60(1), 325-334.
Eskı̇cı̇, M. (2015). University students’ opinions on application of portfolio in higher Education. Procedia - Social and Behavioral Sciences 174, 2946 – 2955.
Lane, S., Parkes, C.S. & Stone, C, A. (2002). The impact of a state performance based assessment and accountability program on mathematics instruction and student learning: evidence from survey data and school performance. education assessment. 8(4).279-315.
Linn, R.L., & Gronlund, N.E (2000). Measurement and assessment in teaching (8th ed.).
Upper Saddle River. NJ: Merrill/Prentice-Hall
Lin, Q. (2008). Preservice teachers’ learning experiences of constructing e-portfolios online. Internet and Higher Education, 11, 194-200
Murphy, K. R., & David shofar, C.O. (1994-2001). Psychological testing: principle and applications (3rd and 5 ed.). Prentice – Hall Internationals.
Nitko, A. J. (2001). Educational assessment and evaluation (3rd ed) New Jersey: Merrill/Prentice – Hall
Powell, T. (2013). “The importance of assessments: How portfolios can impact students' self-efficacy and comprehension in an online graphic design course”. Unpublished PhD Thesis Capella University, Minneapolis.
Popescu-Mitroiaa, M. M., Todorescub, L. L., & Greculescu, A. (2015). The Usefulness of Portfolios as Assessment Tools in Higher Education. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 191, 2645 – 2649.
Santrock, J. W. (2004). Educational psychology (1st and 2nd ed.). New York: Mcgraw – Hill.
Trevitt, C., Stocks, C., & Quinlan, K. M. (2012). Advancing assessment practice in Continuing Professional Learning: toward a richer understanding of teaching portfolios for learning and assessment. International Journal for Academic development, 17 (2), 163-175.