منابع
امین خندقی، مقصود. (1392). طرح ملی ارزشیابی کتاب هدیه های آسمان دوره ابتدایی در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران. وزارت آموزش و پرورش. سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور.
تقوی نسب، سیده نجمه؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم؛ نجفی، محمد. (1388). ضرورت نواوری در روشهای تربیت دینی از منظر مبانی علمی، دینی و فلسفی، دوفصلنامه تربیت اسلامی، 4 (9): 25-45.
دانشوری، نسب. (1386). تحلیل محتوای کمی و کیفی کتب درسی بخوانیم و هدیههای آسمانی در سال تحصیلی 85-86، چکیده طرح پژوهشی، پژوهشکده تعلیم و تربیت استان کرمان.
زادشیر، فرزانه؛ استکی، مهناز و امامی پور، سوزان. ( 1388). مقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم اوزش قران به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی، فصلنامه روانشناسی کاربردی، 2 (10): 25-47.
سعیدی رضوانی، محمود و بینقی، تقی. (1380). تاملی در باب تناسب نظام آموزش و پرورش رسمی با تربیتی دینی، آسیب شناسی تربیت دینی، 105-132.
سیف، علی اکبر. (1387). سنجش فرایند و فراورده یادگیری. تهران: دوران.
سیف، علی اکبر (1389). روان شناسی پرورشی (روان شناسی یادگیری و آموزش). ویرایش نهم. تهران: آگاه.
شعبانی، زهرا. (1387). بررسی ارزشیابی برنامه درسی تدوین شده، اجرا شده و کسب شده قران در پایه پنجم ابتدایی، مجله علوم انسانی دانشگاه امام حسین-تعلیم و تربیت اسلامی، 77: 179-235.
شعبانی، زهرا. (1387). بررسی تطبیقی برنامههای درسی دینی و اخلاقی دوره ابتدایی در ایران و چند کشور جهان، فصلنامه تعلیم و تربیت، 83: 119- 164.
شهروزی، سیده فرحناز. (1388). روشهای عملی، کار موثر در حوزه تربیت دینی (معنوی)، شمیم معرفت، 93-102.
مرویان حسینی، سید محمود. (1388). مبانی تعلیم و تربیت در متون دینی، 103-145.
میر مقتدایی، زهره سادات و غفاریان، سحر. (1389). خانواده و لزوم اجرای راهکارهای مهم آموزشی در تربیت دینی، ویزه نامه سومین جشنواره دختران افتاب، 38 و 39: 36-45.
میرعارفیان، فاطمه سادات. (1386). نقد و ارزیابی محتوای کتاب درسی دین و زندگی سال سوم دبیرستان با تاکید بر برنامه درسی، اندیشههای نوین تربیتی، 3 (2و1): 87-119.
میرعارفین، فاطمه سادات. (1384). قرآن و کتاب دین و زندگی، آموزش رشد: قرآن، 3 (1): 28-31
نژاد شفیعی، محبوبه (1388). تحلیل محتوای کتابهای دین و زندگی دوره متوسطه بر اساس مقولههای مفاهیم اساسی و مؤلفههای بیست و چهار گانه اهداف در قلمروی باورها و گرایشها. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز.
Hosp,
John L., Hosp, Michelle K., Howell,
Kenneth W. , Allison
Randy (2014).
The ABCs of Curriculum-Based Evaluation: A Practical Guide to Effective Decision Making. London: Guilford Publications.
Kelly, Dympna M., London, Daniel A., Siperstein, Allan., Fung, John J., Walsh, Matthew R. (2015).
A Structured Educational Curriculum Including Online Training Positively Impacts American Board of Surgery In-Training Examination Scores.
Journal of Surgical Education, 72 (5): 811-817.
Keating, Sarah B. (2015). Curriculum Development and Evaluation in Nursing. Third Edition. New York: Springer Publication.
McNeil, John D. (2014). Contemporary Curriculum: In Thought and Action. USA: Willey.
Noble, Paul (1999), Towards an inclusive evaluation methodology, Corporate Communications Journal, Vol. 4, No. 1,14-23.
Ornstein, Allan C; Hunkins, Francis P. (2009). Curriculum: Foundations, principles, and Issues. Fifth Eddition. United States: Pearson Education.
Pinar, William F. (2015). Educational Experience as Lived: Knowledge, History, Alterity. London: Routledge.
Stufflebeam, D. L. and Shinkfield, A J. (2007). Evaluation theory, models, and applications, second edition, U.S.A. Jossey-Bass.