ساخت و اعتباریابی پرسشنامه گرایش به یادگیری مادام‌العمر دانشجویان

ناهید شفیعی؛ علی عربانی دانا

دوره 9، شماره 35 ، فروردین 1398، ، صفحه 161-189

https://doi.org/10.22054/jem.2019.36275.1834

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش، ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ گرایش به یادگیری مادام‌العمر دانشجویان است. روش: در این پژوهش، روش نمونه‌گیری، تصادفی خوشه‌ای چندمرحله‌ای بود. داده‌ها در دو مرحله جمع‌آوری شد که در مجموع 538 نفر از دانشجویان کارشناسی دانشگاههای دولتی تهران، شهید بهشتی، شهید چمران و علامه‌طباطبایی در نیمسال دوم 96-1395، پرسشنامۀ گرایش ...  بیشتر