طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت پژوهش دانشگاهی در دانشگاه‌های علوم انسانی و اجتماعی

عباس عباس پور؛ گلپر مهرابی؛ علی دلاور؛ علی خورسندی طاسکوه

دوره 16، شماره 60 ، تیر 1404، ، صفحه 7-36

https://doi.org/10.22054/jem.2024.76049.3498

چکیده
  یکی از دغدغه های مهم پژوهشگران، پیشگیری از نارسایی‏های کیفی مبتنی بر ویژگی های علمی در پژوهش است. عوامل گوناگونی در بهبود کیفیت پژوهش در حوزه علم انسانی و اجتماعی اثرگذار هستند. بنظر می رسد شناسایی و واکاوی این عوامل و کاربست آنها می‏تواند به ارتقای کیفیت پژوهش بیانجامد. هدف نهایی پژوهش حاضر، طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت پژوهش ...  بیشتر