ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی

کریم سواری

دوره 2، شماره 5 ، مهر 1390، ، صفحه 1-15

چکیده
  هدف از این مطالعه ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی است. به همین منظور تعداد 247 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام اهواز (142 دختر و 105 پسر) به شکل تصادفی چند مرحله‏ای انتخاب شدند. برای ساخت آزمون یاد شده از تحلیل عاملی اکتشافی استفاده شد. نتایج تحلیل عوامل اکتشافی نشان داد که داده‏ها پس از شش بار چرخش، آزمونی مرکب از 12 ماده و سه ...  بیشتر