آ

  • آزمون ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-29]

  • آزمون تفکر انتقادی واتسون– گلاسر اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور بررسی ویژگی های روان سنجی سوالات تخصصی آزمون های فراگیر رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور در سال 1385 [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 139-169]

  • آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • آمادگی الکترونیکی تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی» [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-27]

  • آموزش الکترونیکی سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

  • آموزش ترغیبی استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]

ا

  • ادراک از کلاس بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • ارزشیابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

  • ارزشیابی ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]

  • ارزشیابی ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

  • ارزشیابی استادان ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

  • استانداردسازی استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]

  • اصول اخلاقی اصول اخلاقی در پژوهش [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-20]

  • اضطراب فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-25]

  • اعتبار اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • اعتبار بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • اعتباریابی اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]

  • اعتبار سازه و معادلات ساختاری بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-42]

  • افسردگی فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-25]

  • اندازه گیری ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-29]

  • انگیزش نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]

  • اهمیت ریاضی نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]

ب

  • باورهای معرفت شناختی پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]

  • باورهای هوشی استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]

  • بسته‏بندی سؤالات مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 49-73]

پ

  • پایایی بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • پایایی پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]

  • پایایی نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]

  • پایایی بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]

  • پایایی ساخت مقدماتی آزمون تیپ‏های شخصیتی انیه گرم [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-15]

  • پایایی بررسی شاخص‏های روان‏سنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-21]

  • پایایی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 73-88]

  • پایایی اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]

  • پایان نامه ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

  • پایان‏نامه ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]

  • پایایی و اعتبار بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]

  • پرسشنامه MMPI-2 نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]

  • پرسشنامه نوآوری سازمانی امید و همکاران(2002) بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]

  • پژوهش اصول اخلاقی در پژوهش [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-20]

  • پیشرفت ریاضی تأثیر آموزش مؤلفه‏ های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانش‏آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-31]

ت

  • تیپ شناسی انیه گرم ساخت مقدماتی آزمون تیپ‏های شخصیتی انیه گرم [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-15]

  • تیپ‏های شخصیت ساخت مقدماتی آزمون تیپ‏های شخصیتی انیه گرم [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-15]

  • تحلیل عامل نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]

  • تحلیل عاملی تأییدی مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 49-73]

  • تصورات قالبی یا کلیشه‏ای جنسیتی نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]

  • تفکر انتقادی اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

ح

  • حمایت والدین نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]

خ

  • خصوصیات جسمی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • خلقی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • خودپنداره تأثیر آموزش مؤلفه‏ های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانش‏آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-31]

  • خود پنداره نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]

  • خودکارآمدی فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]

د

  • دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ون‌هیلی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-16]

  • دانشجویان پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]

  • دانشجویان تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

  • دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

  • دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]

  • دکتری ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]

  • دکتری ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

ر

  • رشته مهندسی صنایع سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

  • روایی اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • روایی نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]

  • روایی بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]

  • روایی ساخت مقدماتی آزمون تیپ‏های شخصیتی انیه گرم [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-15]

  • روایی بررسی شاخص‏های روان‏سنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-21]

  • روایی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 73-88]

  • روایی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • روایی اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]

  • روایی سازه پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]

  • روایی عاملی بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

س

  • ساختار عاملی پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]

  • ساختار عاملی مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 49-73]

  • ساختار عاملی بررسی شاخص‏های روان‏سنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-21]

  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 73-88]

  • ساختار عاملی اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]

  • ساخت عاملی بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]

  • سطوح تفکرهندسی ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ون‌هیلی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-16]

  • سنجش و ارزشیابی سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

ش

  • شخصیت ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-29]

  • شیوه ابراز خشم بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-42]

ص

  • صفت خشم بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-42]

ط

  • طلبه‌های علوم دینی تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

ع

  • عاطفی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • عملکرد تحصیلی استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]

  • عملکرد تحصیلی ریاضی نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]

  • عملکرد ریاضی فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]

  • فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]

ک

  • کارشناسی ارشد ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

  • کارشناسی‏ ارشد ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]

  • کیفیت ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

  • کیفیت آموزشی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

گ

  • گلستان سعدی ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-29]

م

  • مدیران بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]

  • مقیاس پنج بزرگ-نسخه کوتاه اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]

  • مقیاس نگرش ریاضی فنما-شرمن مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 49-73]

  • مقیاس هوش معنوی تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

  • ملاک ها ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

  • ملاک‏ها ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]

ن

  • نگرش نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]

و

ه

  • هنجار اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • هنجاریابی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • هنرجویان موسیقی تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

  • هوش تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

  • هوش معنوی تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

ی

  • یادگیری الکترونیکی تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی» [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-27]

  • یادگیرنده الکترونیکی تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی» [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-27]

login