آ

  • آزمون تیمز پیشرفته (TIMSS) مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل داده‌های آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]

  • آموزش عالی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]

  • آموزش عالی تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]

ا

  • اختلال افسردگی اساسی آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]

  • ارزیابی درونی ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

  • ارزیابی عملکرد تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]

  • استقراء تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]

  • اضطراب تعمیم‌یافته آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]

  • اعتیاد به تلفن همراه ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامه اعتیاد به تلفن همراه [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 126-142]

  • اعتبار تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس مهارت‌های اجرایی برای کودکان پیش‌دبستانی (فرم والد) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 59-78]

  • اعتبار بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباق‌پذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]

  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خوددلسوزی در بین دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 76-92]

  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامه اعتیاد به تلفن همراه [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 126-142]

  • اعتبار سنجی ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

  • اندازه اثر فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]

  • اندازه‌گیری آزمون هم‌ارزی/ تغییرناپذیری روان‌سنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروه‌های جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]

  • انطباق‌پذیری مسیر شغلی بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباق‌پذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]

  • انگیزش تحصیلی فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

ب

  • باز بودن نسبت به تجربه‌ها مدل‌یابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربه‌ها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 83-116]

  • باشگاه پژوهشگران ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

  • برنامه‌ریزی آموزشی ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامه‌ریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 144-165]

پ

  • پایایی برآورد پایایی داده‌های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم‌پذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]

  • پایایی بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]

  • پایایی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]

  • پایایی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]

  • پایایی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 1-16]

  • پایایی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه تاب‌آوری تحصیلیARI [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 17-35]

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 35-58]

  • پایایی ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامه‌ریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 144-165]

  • پایایی رویکردی نوین در طراحی پرسشنامه با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 37-55]

  • پایایی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه هیجان‌های آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 118-136]

  • پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 173-192]

  • پژوهش کیفی تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]

  • پیش‌بینی پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگی‌های روان‌شناختی با استفاده از مدل‌های رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]

  • پیشرفت تحصیلی فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه تاب‌آوری تحصیلیARI [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 17-35]

  • تجارب هیجانی تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

  • تحلیل چندسطحی مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل داده‌های آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]

  • تحلیل حساسیت مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل داده‌های آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]

  • تحلیل داده‏های شبکه‏ای آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]

  • تحلیل سلسله مراتبی تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]

  • تحلیل شغل برآورد پایایی داده‌های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم‌پذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]

  • تحلیل عاملی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]

  • تحلیل عاملی تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

  • تحلیل عاملی اکتشافی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]

  • تحلیل عاملی اکتشافی تحلیل موازی: روشی برای تعیین تعداد عامل‌ها [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 107-126]

  • تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خوددلسوزی در بین دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 76-92]

  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]

  • تحلیل عاملی تاییدی چندگروهی آزمون هم‌ارزی/ تغییرناپذیری روان‌سنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروه‌های جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]

  • تحلیل گفتمان بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روان‌شناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]

  • تحلیل محتوای کیفی تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]

  • تحلیل موازی تحلیل موازی: روشی برای تعیین تعداد عامل‌ها [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 107-126]

  • تغییرناپذیری آزمون هم‌ارزی/ تغییرناپذیری روان‌سنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروه‌های جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]

  • تفاوت‌های سنی و جنسی آزمون هم‌ارزی/ تغییرناپذیری روان‌سنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروه‌های جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]

  • تیمز مدل‌پردازی تشخیصی شناختی (‍CDM) سوال‌های ریاضیات تیمز 2007 در دانش‌آموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامتر‌پردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارت‌های ریاضی دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 138-170]

ج

  • جوان ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

خ

  • خلاقیت مدل‌یابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربه‌ها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 83-116]

  • خود تنظیمی فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

  • خوددلسوزی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خوددلسوزی در بین دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 76-92]

  • خودکارآمدی فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

د

  • دانشجویان ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه هیجان‌های آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 118-136]

  • دروس معارف اسلامی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]

ر

  • ریاضیات مدل‌پردازی تشخیصی شناختی (‍CDM) سوال‌های ریاضیات تیمز 2007 در دانش‌آموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامتر‌پردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارت‌های ریاضی دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 138-170]

  • راهبردهای یادگیری فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی تأثیر به‌کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 79-106]

  • راهبردهای شناختی هنجاریابی پرسش‌نامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مک‌اینری بر روی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]

  • راهبردهای فراشناختی هنجاریابی پرسش‌نامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مک‌اینری بر روی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]

  • رتبه بندی تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]

  • رگرسیون پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگی‌های روان‌شناختی با استفاده از مدل‌های رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]

  • روایی بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]

  • روایی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]

  • روایی تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

  • روایی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]

  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 35-58]

  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس مهارت‌های اجرایی برای کودکان پیش‌دبستانی (فرم والد) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 59-78]

  • روایی تحلیل موازی: روشی برای تعیین تعداد عامل‌ها [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 107-126]

  • روایی ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامه‌ریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 144-165]

  • روایی رویکردی نوین در طراحی پرسشنامه با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 37-55]

  • روایی بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباق‌پذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]

  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خوددلسوزی در بین دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 76-92]

  • روایی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه هیجان‌های آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 118-136]

  • روایی عاملی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 1-16]

  • روایی عاملی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه تاب‌آوری تحصیلیARI [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 17-35]

  • روان‌سنجی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]

  • روان‌سنجی آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]

  • روان‌شناسی گفتمانی بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روان‌شناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]

  • روش های سنجش رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]

  • رویکرد بیزی مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل داده‌های آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]

  • رویکرد سیستمی ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامه‌ریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 144-165]

  • رویکردهای یادگیری رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]

ز

  • زبان بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روان‌شناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]

س

  • ساخت ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامه اعتیاد به تلفن همراه [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 126-142]

  • ساختار عاملی بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]

  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباق‌پذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]

  • ساختار عاملی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 173-192]

  • سازگاری پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگی‌های روان‌شناختی با استفاده از مدل‌های رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]

  • سرعت پردازش اطلاعات مدل‌یابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربه‌ها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 83-116]

  • سنجش تأثیر به‌کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 79-106]

  • سنجش تشخیصی شناختی مدل‌پردازی تشخیصی شناختی (‍CDM) سوال‌های ریاضیات تیمز 2007 در دانش‌آموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامتر‌پردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارت‌های ریاضی دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 138-170]

  • سوگیری فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]

  • سوگیری گزارش دهی فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]

ش

  • شبکه‌های عصبی مصنوعی پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگی‌های روان‌شناختی با استفاده از مدل‌های رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]

ط

  • طراحی پرسشنامه رویکردی نوین در طراحی پرسشنامه با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 37-55]

  • طراحی مبتنی بر بدیهیات رویکردی نوین در طراحی پرسشنامه با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 37-55]

ع

  • عوامل بیرونی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]

  • عوامل درونی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]

ف

  • فرا تحلیل فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]

  • فرا تحلیل فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

  • فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 35-58]

  • فرهنگ بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روان‌شناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]

  • فرهنگ بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 35-58]

ق

  • قیاس تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]

ک

  • کارپوشه الکترونیکی تأثیر به‌کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 79-106]

  • کیفیت ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

  • کودکان پیش‌دبستانی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس مهارت‌های اجرایی برای کودکان پیش‌دبستانی (فرم والد) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 59-78]

گ

  • گفتمان بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روان‌شناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]

م

  • محتوا تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]

  • مدل مدل‌پردازی تشخیصی شناختی (‍CDM) سوال‌های ریاضیات تیمز 2007 در دانش‌آموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامتر‌پردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارت‌های ریاضی دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 138-170]

  • مدل‏های بازتابی و تجمعی آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]

  • مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]

  • مقیاس ارضای نیازهای بنیادین عمومی (BNSG-S) مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]

  • مقیاس اضطراب اجتماعی در نوجوانان آزمون هم‌ارزی/ تغییرناپذیری روان‌سنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروه‌های جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]

  • مقیاس باورهای دینی مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]

  • مقیاس بندی چند بعدی مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]

  • مقیاس خانواده‌گرایی بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]

  • مهارت‌های اجرایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس مهارت‌های اجرایی برای کودکان پیش‌دبستانی (فرم والد) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 59-78]

  • موفقیت و شکست ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه هیجان‌های آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 118-136]

  • مؤلفه‌های واریانس برآورد پایایی داده‌های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم‌پذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]

ن

  • نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

  • نظریه تعمیم‌پذیری برآورد پایایی داده‌های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم‌پذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]

  • نظریه سوال پاسخ بررسی ویژگی‌های روان‌سنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 173-192]

  • نظریه سؤال- پاسخ (IRT) مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل داده‌های آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]

  • نظریه کلاسیک آزمون (CTT) مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل داده‌های آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]

  • نظریۀ ضمنی هوش (باور هوشی) بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]

  • نظم‌جویی هیجان تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

و

  • ویژگی شخصیتی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]

  • ویژگی های روانسنجی ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]

  • ویژگی‌های روانسنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 173-192]

  • ویژگی‌های روان‌شناختی پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگی‌های روان‌شناختی با استفاده از مدل‌های رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]

ه

  • هیجان‌های آموزشی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه هیجان‌های آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 118-136]

  • هم‌ارزی آزمون هم‌ارزی/ تغییرناپذیری روان‌سنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروه‌های جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]

  • همبودی آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]

  • هنجار یابی هنجاریابی پرسش‌نامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مک‌اینری بر روی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]

  • هوش سیال مدل‌یابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربه‌ها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 83-116]

  • هوش متبلور مدل‌یابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربه‌ها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 83-116]

  • هوش موفق بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 1-16]

login