آ

  • آگاهی فراشناخت اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]

  • آگاهی فراشناختی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]

  • آمادگی برای تغییر ساخت، عامل یابی و پایاسازی پرسشنامه آمادگی برای تغییر در نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 61-82]

  • آماره برازش شخص Up دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در داده‌های چند‌ارزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 41-60]

  • آینده‎پژوهی آینده‎پژوهی اقدام‎گرا؛ بررسی تطبیقی آینده‎پژوهی و اقدام‎پژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]

  • آینده‎پژوهی اقدام‎گرا آینده‎پژوهی اقدام‎گرا؛ بررسی تطبیقی آینده‎پژوهی و اقدام‎پژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]

  • آینده نگری سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 137-170]

ا

  • اختلال رسانه های اجتماعی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانه‌های اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]

  • ا ختلال طیف اتیسم ارزیابی روایی و پایایی چک‌ لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]

  • ارزشیابی شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های ارزشیابی اعضای هیئت‌علمی در بعد آموزش [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 199-225]

  • ارزش درونی رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

  • ارزش کاربردی- دستیابی رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-15]

  • اعتبار یابی رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]

  • اعتبار یابی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

  • اعتباریابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

  • اعتباریابی رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 227-246]

  • اعضای هیئت‌علمی شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های ارزشیابی اعضای هیئت‌علمی در بعد آموزش [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 199-225]

  • اقدام‎پژوهی آینده‎پژوهی اقدام‎گرا؛ بررسی تطبیقی آینده‎پژوهی و اقدام‎پژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]

  • الگوهای پاسخ ناهمسان دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در داده‌های چند‌ارزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 41-60]

  • ایمنی در رانندگی سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 105-121]

  • اندازه اثر فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]

  • انعطاف پذیری روانی طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 115-136]

  • اهداف پیشرفت ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]

ب

  • بافت فرهنگی ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندی‌های منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 55-85]

  • بین متنیت سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]

پ

  • پایایی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 83-104]

  • پایایی ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-152]

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سرمایه روان‌شناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 31-53]

  • پایاسازی ساخت، عامل یابی و پایاسازی پرسشنامه آمادگی برای تغییر در نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 61-82]

  • پرسشنامه ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 83-104]

  • پرسشنامه FTF بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-15]

  • پرسشنامه خودشیفتگی رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 227-246]

  • پرسشنامه سلامت روان بر اساس آموزه های اسلامی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]

ت

  • تابع آگاهی ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]

  • تحلیل عاملی ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-152]

  • تحلیل عامل اکتشافی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

  • تحلیل عاملی اکتشافی تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]

  • تحلیل عاملی اکتشافی اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]

  • تحلیل عامل تأییدی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سرمایه روان‌شناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 31-53]

  • تحلیل عاملی تأییدی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 83-104]

  • تحلیل عامل تاییدی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

  • تحلیل عاملی تاییدی تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرس‌زا در دانشجویان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 87-113]

  • تحلیل وظیفه شناختی سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]

  • ترک خدمت شناسایی عوامل موثر بر درهم‌تنیدگی شغلی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 171-197]

  • تصویرسازی حرکتی تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]

  • تعارضات زناشویی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس انگیزه مشاوره تعارضات زناشویی زنان در آستانه‌ی طلاق [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 173-194]

  • تفکر استراتزیک سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 137-170]

  • تفکر سیستمی سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 137-170]

  • توانمندی‌های منش ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندی‌های منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 55-85]

ج

  • جذب و انتخاب ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

چ

  • چک‌لیست رفتارهای اتیستیک ارزیابی روایی و پایایی چک‌ لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]

ح

  • حکمرانی خوب سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 137-170]

  • حوادث ترافیکی سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 105-121]

د

  • داده‌های چند‌ارزشی دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در داده‌های چند‌ارزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 41-60]

  • دانش آموز سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 105-121]

  • دانش آموزان ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]

  • دانش آموزان فراتحلیل یافته های مربوط به اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری بر کاهش مشکلات روان شناختی دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 17-39]

  • دانشجویان تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرس‌زا در دانشجویان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 87-113]

  • دختر طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 115-136]

  • درگیری پژوهشی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 83-104]

  • درهم‌تنیدگی شغلی شناسایی عوامل موثر بر درهم‌تنیدگی شغلی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 171-197]

ذ

  • ذهن‌آگاهی ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-152]

ر

  • رایانه فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]

  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-15]

  • روایی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 83-104]

  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سرمایه روان‌شناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 31-53]

  • روایی رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 227-246]

  • رواسازی رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]

  • روانسنجی طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 115-136]

  • روان‌سنجی ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-152]

  • روان‌شناسی مثبت ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندی‌های منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 55-85]

  • روایی و پایایی طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]

س

  • ساختار عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

  • ساختار عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانه‌های اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]

  • ساختار عاملی تاییدی رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]

  • سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه دلاویر رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]

  • سبک پاسخ‌دهی دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در داده‌های چند‌ارزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 41-60]

  • سرسختی تحصیلی ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]

  • سرمایه روان‌شناختی تحصیلی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سرمایه روان‌شناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 31-53]

ش

  • شاخص شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های ارزشیابی اعضای هیئت‌علمی در بعد آموزش [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 199-225]

  • شاخص‌های روان‌سنجی رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

  • شخصیتی ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

  • شناختی-رفتاری فراتحلیل یافته های مربوط به اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری بر کاهش مشکلات روان شناختی دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 17-39]

  • شهرداریهای میانه سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 137-170]

ط

  • طرد همسالان بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

  • طلاق بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس انگیزه مشاوره تعارضات زناشویی زنان در آستانه‌ی طلاق [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 173-194]

ع

  • عاطفی ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

  • عامل‌یابی ساخت، عامل یابی و پایاسازی پرسشنامه آمادگی برای تغییر در نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 61-82]

  • عملکرد تحصیلی فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]

  • فراتحلیل فراتحلیل یافته های مربوط به اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری بر کاهش مشکلات روان شناختی دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 17-39]

  • فراترکیب شناسایی عوامل موثر بر درهم‌تنیدگی شغلی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 171-197]

  • فضای مجازی رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 227-246]

  • فضائل ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندی‌های منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 55-85]

ق

ک

  • کد گذاری سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]

  • کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]

  • کلیدواژگان: روایی و پایایی ارزیابی روایی و پایایی چک‌ لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]

  • کودکان تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]

م

  • مدل پاسخ مدرج ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]

  • مدل سرکوال طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]

  • مراکز آموزش عالی جهاد کشاورزی اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]

  • مربیان مهد کودک بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]

  • مشکلات رشدی - رفتاری بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-15]

  • مشکلات روان شناختی فراتحلیل یافته های مربوط به اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری بر کاهش مشکلات روان شناختی دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 17-39]

  • معلم ابتدایی ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

  • مقیاس ارزش ذهنی تکلیف رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

ن

  • نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت‌های استرس‌زا تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرس‌زا در دانشجویان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 87-113]

  • نظریه داده بنیاد سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]

  • نظریه سوال پاسخ ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]

  • نظریه سوال-پاسخ ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

  • نظریۀ جدید سؤال پاسخ تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]

  • نوجوان ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-152]

  • نوجوانان ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سرمایه روان‌شناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 31-53]

  • نوجوانان طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 115-136]

و

  • واژگان کلیدی: انگیزه مشاوره بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس انگیزه مشاوره تعارضات زناشویی زنان در آستانه‌ی طلاق [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 173-194]

  • واژه های کلیدی: نزدیکی روابط ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

  • ویژگی های روانسنجی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]

  • ویژگی های روانسنجی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]

  • ویژگیهای روانسنحی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانه‌های اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]

  • ویژگی های شناختی ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

ه

  • همیار پلیس سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 105-121]

login