آ

  • آیتی، محسن تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش‏ آموزان بااستعداد [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]

  • آجیل چی، بیتا تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]

  • آزادگان، عمید تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش‏ آموزان بااستعداد [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]

  • آزادمنش، حمیرا ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]

ا

  • ابوالمعالی، خدیجه تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

  • احدی، حسن ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]

  • احمدی ده قطب الدینی، محمد کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • ایرجی راد، ارسلان تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]

  • ارداغیان، زهره تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]

  • ایزدی، فاطمه بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

  • اسدی، رقیه تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]

  • اسدپورکرکوکی، الهام تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

  • اسدی یونسی، محمدرضا تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش‏ آموزان بااستعداد [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]

  • اعتمادی، عذرا ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی آسیب‌‌های تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]

  • امیری، سهراب پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسش‌نامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]

  • امیریان، لیلا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]

ب

  • بارانی، محمد ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • برجعلی، احمد تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • برجعلی، احمد تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]

  • بروجردی، فرانک تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

ت

  • تمیزی، نوشین مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

ج

  • جزء رمضانی، زهرا آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • جزایری، رضوان السادات ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی آسیب‌‌های تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]

ح

  • حسینی لرگانی، سیده مریم تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]

خ

  • خدایی، ابراهیم کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • خسروی، زینب تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]

  • خسروی، محبوبه تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]

  • خلیلی گشنیگانی، زهرا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]

د

  • دلاور، علی تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]

  • دلاور، علی همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سال‌های 1388 و 1389 براساس نظریه‌های کلاسیک و جدید اندازه‌گیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]

  • دلاور، علی شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

  • دهقانی زاده، محمدحسین آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

ر

  • رجب پور نیک نام، فاطمه اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]

  • رضایی، احمد کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]

  • رضایی، علی محمد ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • رضایی، علی محمد ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • رضایی شریف، علی اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]

  • رضایی شریف، علی بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

  • رضوانی فر، شیرین همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سال‌های 1388 و 1389 براساس نظریه‌های کلاسیک و جدید اندازه‌گیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]

  • رمضانی صدر، اعظم کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]

  • روحی، علیرضا ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی آسیب‌‌های تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]

ز

  • زارعیان، احسان تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]

س

  • سادات اخوی، زهره السادات مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • ساداتی فیروزآبادی، سمیه بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]

  • سیدصالحی، محمد تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

  • سلمان، زهرا تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]

  • سلیمانی، سمیرا ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • سلیمانی خشاب، عباسعلی آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

ش

  • شیخ الاسلامی، علی اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]

  • شکری، امید مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • شهاب زاده، صدیقه آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

ص

  • صباحی، شراره ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]

  • صباغیان بغدادآباد، حمید آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

ض

  • ضرغامی، محمد حسین آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

ط

  • طالع پسند، سیاوش ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]

  • طالع پسند، سیاوش ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • طاهری، آزاده آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • طاهری، صادق تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • طاهری، مجتبی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]

  • طاهری، مرتضی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]

  • طباطبائی، سیدسجاد اعتباریابی آمادگی فرصت‌یابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]

ع

  • عباسپور، افروز آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • عباس پور، عباس تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • عبدالخالقی، معصومه مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • عبد الله پور، محمد آزاد مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • عبدالملکی، جمال تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]

  • عبدالملکی، صابر تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]

  • عراقی، لادن آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • عرب زاده، مهدی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]

  • عرب زاده، مهدی ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]

  • علی دوست قهفرخی، فرشته ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • علیزاده، ابراهیم سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]

  • علیزاده بوکانی، گلاویژ بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]

ف

  • فاتحی زاده، مریم سادات ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی آسیب‌‌های تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]

  • فرخی، نورعلی تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]

  • فرخی، نورعلی تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • فرخی، نورعلی شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

  • فرزاد، ولی اله کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • فرهادی، مهران بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سال‌های 1388 و 1389 براساس نظریه‌های کلاسیک و جدید اندازه‌گیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]

ق

  • قاسمی نواب، امیر پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسش‌نامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]

  • قدسی، احمد ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • قدم پور، عزت اله بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]

  • قدیمی نوران، میترا ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]

ک

  • کیامنش، علیرضا تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

  • کبیری، مسعود کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • کدیور، پروین ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]

  • کردنوقابی، رسول بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]

  • کریمی نژاد، کلثوم بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

  • کهدویی، سمیه تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]

گ

  • گرامی پور، مسعود کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]

  • گراوند، فریبرز تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

  • گنجی، حمزه تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

ل

  • لسانی، مهدی اعتباریابی آمادگی فرصت‌یابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]

م

  • محمدی، نوشیروان شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

  • محمدی فر، محمدعلی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]

  • محمدی فر، محمد علی ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • مرادی، مرتضی آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

  • مقدسین، مریم تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامه‌نویسی ریاضی در طراحی خزانه‌های سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]

  • مقدم زاده، علی کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • ملتفت، قوام بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]

  • مینائی، اصغر شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

  • منشئی، غلامرضا ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]

  • مهرابی، حسینعلی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]

ن

  • ناظمی مقدم، مهسا ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]

  • نرگسی، فریده بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

  • نشاط دوست، حمیدطاهر بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]

  • نقی بیرانوند، فاطمه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]

  • نیک بخت، علی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]

  • نیکدل، فریبرز بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]

  • نوروزی، لیلا کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسش‌نامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]

  • یونسی، جلیل ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]

  • یونسی، جلیل تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

login