ا

  • اتحادی، الهام ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • احمدی، احمد ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • ازاد فارسانی، یاسر بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]

  • ایزانلو، بلال نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمون‌های چندگزینه‌ای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]

  • اسلام پناه، مریم ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]

  • اکبرزاده، بهروز ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • امامقلی وند، فاطمه شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

  • امامقلی وند، فاطمه شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]

  • امان الهی، عباس ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]

  • امیدیان، مرتضی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • امین یزدی، سید امیر بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • امینی مقدم، یاسمین ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

ب

  • باغبان زاده، فزوزان ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • برجعلی، احمد تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

  • برماس، حامد ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • بروجردی، فرانک فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]

  • بشرپور، سجاد ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]

  • بهروزی، ناصر ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

پ

  • پاشاشریفی، حسن شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

ت

  • تقی لو، صادق ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

ث

  • ثانی، مهرناز ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

ج

  • جزایری، رضوان ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • جمالی، احسان تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • جمالی، احسان تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

چ

  • چوبداری، عسگر ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]

ح

  • حاجی علیزاده، کبری ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

  • حجازی، الهه ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

خ

  • خاکدال، سعید بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

  • خدایی، ابراهیم مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • خدایی، ابراهیم مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • خضری آذر، هیمن ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

د

  • درتاج، فریبرز ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

  • درتاج، فریبرز طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]

  • دلاور، علی ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

  • دلاور، علی طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]

  • دلاور، علی تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

ر

  • ریاحی، موسی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]

  • ربانی پارسا، الهام ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • رحیمیان، حمید ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • رسولی، آراس ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]

  • رشید، خسرو ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

  • رضایی، سحر ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]

  • رضایی، علی محمد ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • رضازاده، ریحانه کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]

  • رضاسلطانی، پوریا مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • رمضانی اردی، عمران طراحی و ارزشیابی مدل شایستگی‌های حرفه‌ای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]

ز

  • زارعیان، احسان ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • زارع زاده خیبری، شیوا بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی و ارزشیابی مدل شایستگی‌های حرفه‌ای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]

س

  • سیاوشی، الهه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • سعادتی، ابوطالب ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • سعدی پور، اسماعیل طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]

  • سلطانی ابقاء، حسین نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمون‌های چندگزینه‌ای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]

  • سلیمانی، زهره ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

ش

  • شیخ الاسلامی، علی بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

  • شریفی، حسن پاشا شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]

  • شریفی یگانه، نگار تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • شفیعی، ناهید ساخت و اعتباریابی پرسشنامه گرایش به یادگیری مادام‌العمر دانشجویان [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 161-189]

  • شهنی ییلاق، منیجه ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

  • شیوندی، کامران بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]

ص

  • صادقی، میثم تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

  • صادقی زمانی، فهیمه تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • صالح صدق پور، بهرام ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

ض

  • ضرغامی، محمد حسین تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

ط

  • طاهری فرد، مینا ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]

  • طغیانی، الهه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]

ع

  • عالی، شهربانو بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • عباس پور، ذبیح اله ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]

  • عباسی جوشقان، احسان ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

  • عربانی دانا، علی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه گرایش به یادگیری مادام‌العمر دانشجویان [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 161-189]

  • عزیزی، آرمان ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • عزیزپوریان، علی حسن ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]

  • عیسی نژاد، امید ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • علی آبادی، خدیجه طراحی و ارزشیابی مدل شایستگی‌های حرفه‌ای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]

غ

ف

  • فاتحی زاده، مریم ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • فرخی، نورعلی تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • فرخی، نورعلی تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

  • فرخی، نورعلی تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

  • فرهنگ رنجبر، مهرنوش طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

ق

  • قاسم زاده، عباس ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

ک

  • کارشکی، حسین بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • کارگر برزی، حمید ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • کاویانی، الهام ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]

  • کاوه، سمیه مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • کدیور، پروین شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

  • کدیور، پروین شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]

  • کربلایی محمد میگونی، احمد ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • کرد نوقابی، رسول ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

  • کرم افروز، محمدجواد ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]

  • کوهی، محمد ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

گ

  • گرامی پور، مسعود کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]

  • گراوند، یاسر ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

ل

  • لاری، نرجس ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

م

  • مازندرانی، سمیه فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]

  • محمدی، گلاویژ ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]

  • محمدیاری، قاسم ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

  • محمد رضا، نیلی طراحی و ارزشیابی مدل شایستگی‌های حرفه‌ای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]

  • مذبوحی، سعید ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • مرزی، شهناز ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • مصرآبادی، جواد ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • مقدسین، مریم کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]

  • مقدم، سودابه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • مقدم زاده، علی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • مقدم زاده، علی مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • مقیمی فیروزآباد، معصومه ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

  • مکتبی، غلالمحسین ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • مکتبی، غلامحسین ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

  • مکوند حسینی، شاهرخ ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • ملکیان، فرامرز ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]

  • منظمی تبار، فریبا ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

  • موسوی، امین مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • موسوی، امین مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • مومنی، عصمت ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

ن

  • نقش، زهرا ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

و

  • ولی زاده، مریم ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

ی

  • یارمحمدزاده، پیمان ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • یداللهی، سارا تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

  • یعقوبی، ابوالقاسم ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

  • یوسفی، رحیم ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]

  • یونسی، جلیل مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • یونسی، جلیل مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

login