آ

  • آیتی، محسن اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]

ا

  • ابراهیم دماوندی، مجید باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • اردستانی، سعید انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]

  • استاجی، معصومه کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]

  • اسکندری، حسین تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • افشارفر، فیروز ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • اکبری، نرگس اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]

  • امیدی، عبدالله انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]

  • امیرپور، برزو بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

ب

  • بابایی زکلیکی، محمدعلی معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

  • بابانژاد کفشگر، نگار کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]

  • بامنی‌مقدم، محمد ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعه‌ی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

  • بخشی پریخانی، سمیه ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • برجعلی، احمد کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

پ

  • پوراحسان، سمیه کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

  • پوراحمدی، الناز تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]

  • پورخاقان، فاطمه برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]

  • پورسردار، فیض اله ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

ت

  • تقی زاده، عباس روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

  • تنها، زهرا ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

ج

  • جعفری، حسن ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]

  • جلالی، محسن تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]

  • جهانی فر، مجتبی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

ح

  • حاتمی، جواد روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

  • حاجی یخچالی، علیرضا تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

  • حامدی نسب، صادق ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • حسنی، جعفر ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • حسنی، مرضیه کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

  • حسن آبادی، حمیدرضا انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]

  • حسنوند، باقر ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

خ

  • خامسان، احمد شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • خدایی، ابراهیم مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • خلیلی گشنیگانی، زهرا ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

د

  • دری، محمدمهدی ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]

  • درتاج، فریبرز تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • دروگر، الهه ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]

  • دلاور، علی معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

  • دلاور، علی کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

ر

  • رازقی مله، هادی ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

  • رحیمی، ریحانه کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]

  • رحیمیان، حمید ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • رعدی، اصغر باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • رفیعی، سعیدرضا ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعه‌ی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

  • رفیع پور، ابوالفضل ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]

  • رمضانی، ملیحه شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • روشن، رسول تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]

ز

  • زارع مقدم، علی اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]

  • زمانپور، عنایت اله معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

س

  • سلیمان نژاد، محمد ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

ش

  • شادفر، افروز ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

  • شاهوری، شیوا ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

  • شکری، امید ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

  • شهبازی راد، افسانه بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • شهنی ییلاق، منیجه تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

ص

  • صالح زاده، پروین ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

  • صالح صدق پور، بهرام باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

ط

  • طیبلی، معصومه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

ع

  • عابدی، احمد ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • عابدی، محمدرضا ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

  • عالی پور بیرگانی، سیروس تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

  • عباس پور، ذبیح اله ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

  • عباس پور، عباس ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • عبداللهی، محمد حسین ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • عبدالمحمدی، کریم بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • عبداله پور، محمد آزاد تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • عسگری، محمد تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]

  • عقیقی، محمد ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

  • علیزاده، حمید بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • عموعموها، فاطمه تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]

  • عنایتی، بهار انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

غ

  • غیاثی ندوشن، سعید ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • غدیری صورمان آبادی، فرهاد بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

ف

  • فانی، شبنم برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]

  • فتحی، آیت الله بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • فتح آبادی، جلیل ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

  • فتحی آشتیانی، علی ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]

  • فرامرزی، سالار ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]

  • فراهانی، علی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • فرخی، نورعلی معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

  • فرخی، نورعلی کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

  • فردانش، هاشم روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

ق

  • قاسمی پیر بلوطی، محمد ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

  • قبادیان، مسلم ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]

  • قدم پور، عزت اله ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

  • قدم پور، عزت اله ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]

  • قنبری، زهرا ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

  • قوامی، مرجان ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

ک

  • کیانی، محبوبه ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]

  • کدیور، پروین ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • کریمی، یوسف بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]

  • کریمیان، نادر بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]

گ

  • گرامی پور، مسعود ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • گل محمدنژادبهرامی، غلامرضا انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

ل

  • لاهیجانیان، زهرا ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]

م

  • محسنی تبریزی، علیرضا طراحی مدل سنجش ابعاد اجتماعی بهزیستی ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 113-150]

  • محمدپور، سمانه ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]

  • مرادی، شیدا برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]

  • مصرآبادی، جواد انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

  • مکرمی، مهران کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]

  • ملکاری، بختیار بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]

  • ملک پور، مختار ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • مینائی، اصغر کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

  • موسوی، امین مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • موسوی، مهری سادات طراحی مدل سنجش ابعاد اجتماعی بهزیستی ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 113-150]

ن

  • نیازی، محسن ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

  • نجیب زاده، آویده تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • نیلفروشان، پریسا ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

  • نوروزی، امید روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

ی

  • یارمحمدیان، احمد ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • یزدان فر، محسن تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

  • یزدخواستی، بهجت طراحی مدل سنجش ابعاد اجتماعی بهزیستی ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 113-150]

  • یونسی، جلیل مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • یونسی، جلیل کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]

login