ویژگی‌های روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال

کمال پرهون؛ هادی پرهون؛ علیرضا مرادی؛ حمیدرضا حسن آبادی

دوره 12، شماره 45 ، مهر 1400، ، صفحه 165-186

https://doi.org/10.22054/jem.2022.57932.2127

چکیده
  چکیدهبا توجه به محدودیت‌های پیش رو اندازه گیری مبتنی بر عملکرد کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان، مقیاس‌های درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی به عنوان جایگزین‌های مناسب پیشنهاد می‌شوند. از این‌رو، پژوهش حاضر با هدف بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی - ویراست دوم در دانش آموزان 13 تا 18 سال انجام ...  بیشتر