تحلیل ویژگیهای روان‌سنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان

محمد آزاد عبداله پور؛ فریبرز درتاج؛ حسن احدی

دوره 6، شماره 24 ، تیر 1395، ، صفحه 23-41

https://doi.org/10.22054/jem.2016.6149

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف آزمون ویژگیهای روان‌سنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی (SBI؛ سالملا ـ آرو، کیورا، لسکینن و نورمی، 2009) در بین گروهی از دانشجویان دختر و پسر ایرانی انجام شد. در مطالعه همبستگی حاضر 322 دانشجوی کارشناسی (166 پسر و 156 دختر) به SBI و سیاهة مشغولیت تحصیلی (SEI، سالملاـ آرو و آپادایا، 2012) پاسخ دادند. به منظور تعیین روایی عاملی SBI از روش‌ آماری ...  بیشتر