شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های ارزشیابی اعضای هیئت‌علمی در بعد آموزش

سعید صحت

دوره 10، شماره 40 ، تیر 1399، ، صفحه 199-225

https://doi.org/10.22054/jem.2020.49656.2001

چکیده
  چکیده هدف از پژوهش حاضر شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزشیابی اعضای هیئت‌علمی در بعد آموزش بود؛ جامعه آماری شامل تمام دانشجویان دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی در سال تحصیلی 1395-96 بودند که تعداد 242 دانشجو بر اساس روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای نسبی انتخاب شدند و ابزار محقق ساخته روی ایشان به اجرا در آمد. ابزار ...  بیشتر