ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران

منصوره بختیاری فایندری؛ مجتبی بذرافشان مقدم؛ محمدرضا بذرافشان؛ حسین کارشکی

دوره 5، شماره 17 ، مهر 1393، ، صفحه 43-60

https://doi.org/10.22054/jem.2015.323

چکیده
  یکی از ابعاد رهبری تحولی، نفوذ آرمانی می‌باشد که رهبر، مورد اعتماد و احترام پیروان قرار می‌گیرد و موجب القای غرور و افتخار در آنان می‌گردد. هدف این پژوهش، ساخت و اعتباریابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران مجتمع‌های آموزشی صالح‌آباد در سال تحصیلی 91-1390 می‌باشد. روش پژوهش از نوع توصیفی _ پیمایشی بود. جامعة آماری شامل 541 نفر از معلمان دو مقطع ...  بیشتر