رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر

راضیه اهرمی؛ سالار فرامرزی؛ مژگان شوشتری؛ احمد عابدی

دوره 3، شماره 9 ، مهر 1391، ، صفحه 43-64

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ی نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چندگانه مبتنی بر نظریه گاردنر، در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر اصفهان بود. روش: روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود. نمونه شامل 30 نفر از دانش آموزان بوده است که به روش نمونه گیری چند مرحله ای از بین جامعه ی مورد نظر انتخاب شدند. ابزار اندازه ...  بیشتر