شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه

میرزا حسن حسینی؛ رومینا فرهادی نهاد

دوره 2، شماره 8 ، تیر 1391، ، صفحه 109-132

چکیده
  زمینه: تصویر ذهنی مثبت از برند تاثیر بسزایی در تصمیم گیری برای ورود به دانشگاه دارد و امروزه توجه بسیاری از دانشگاه ها در سراسر دنیا قرار گرفته است. با توجه به تحقیقاتی که در زمینه سنجش و طبقه بندی ابعاد تصویر ذهنی دانشگاه توسط محققان مختلف انجام شده اما نظر واحد در ارتباط با سنجش آن وجود ندارد. بدین منظور پیشنهاد شده تصویر برند دانشگاه ...  بیشتر