ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان

مرجان قوامی؛ محمدرضا عابدی؛ پریسا نیلفروشان

دوره 8، شماره 29 ، مهر 1396، ، صفحه 47-66

https://doi.org/10.22054/jem.2017.9768.1290

چکیده
  چکیده هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی (صالحی، 1393) و با استفاده از رویکرد تحلیل عاملی تاییدی انجام شد. روش: روش این پژوهش از نوع توصیفی بود. جامعه آماری پژوهش کلیه دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان در سال تحصیلی 94-1393 که حدود 158304 نفر بودند. نمونه‌ی تحقیق شامل 400 نفر از دانش آموزان که با روش نمونه گیری خوشه ...  بیشتر