آ

  • آدلر ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 50-65]

  • آزمون ریاضی تفکیک ابعاد متعامد از خوشه‌های سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]

  • آمادگی برای بی‏حوصلگی ساختار عاملی مقیاس آمادگی برای بی‏ حوصلگی در دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-20]

  • آموزش عالی بررسی رابطه روش‌های سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 125-148]

ا

  • احترام و الگوی‌نقش ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]

  • اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی فراتحلیل مطالعات تاثیر درمان‌های غیردارویی بر کاهش نشانه‌های اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 69-101]

  • ارزشیابی کاربرد مدل اندازه‌گیری راش در ارزشیابی ویژگیهای اندازه‌گیری آزمون مهارتهای دیداری- حرکتی(TVMS-R) [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 77-114]

  • ارزش‌های اخلاقی ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]

  • ازدواج طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]

  • استرس شغلی بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 173-193]

  • استقامت ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]

  • اعتبار ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]

  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 177-192]

  • افت تحصیلی فراتحلیلی بر پایان نامه های انجام شده در حوزه افت تحصیلی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 23-43]

  • امتحان تشریحی عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 211-225]

ب

  • باورهای کارآمدی تدریس ریاضی ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پاره‌ای تعمیم یافته [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 157-178]

  • بصیرت و چشم‌انداز ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]

  • بعد تفکیک ابعاد متعامد از خوشه‌های سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]

  • بهزیستی اجتماعی رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه بهزیستی اجتماعی در زنان و مردان ساکن شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 115-132]

  • بهزیستی معنوی ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 130-149]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کنترل عمل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 61-81]

  • پایایی بررسی مقدماتی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آی‌پی‌تی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]

  • پایایی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]

  • پایایی رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه بهزیستی اجتماعی در زنان و مردان ساکن شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 115-132]

  • پایایی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس " تاب‌آوری‌خانواده " سیکسیبی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-156]

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 177-192]

  • پایایی ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 103-128]

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 97-117]

  • پایایی هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 119-138]

  • پایایی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 110-120]

  • پایه هشتم بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 1-24]

  • پرسشنامه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]

  • پرسشنامه هیجان‌های پیشرفت (AEQ) تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 31-53]

  • پیشرفت تحصیلی فراتحلیلی بر پایان نامه های انجام شده در حوزه افت تحصیلی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 23-43]

ت

  • تاب‌آوری خانواده ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس " تاب‌آوری‌خانواده " سیکسیبی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-156]

  • تحلیل عاملی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 110-120]

  • تحلیل عامل اکتشافی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس " تاب‌آوری‌خانواده " سیکسیبی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-156]

  • تحلیل عاملی اکتشافی هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 119-138]

  • تحلیل عاملی اکتشافی بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 1-29]

  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 1-29]

  • تحلیل عامل تاییدی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس " تاب‌آوری‌خانواده " سیکسیبی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-156]

  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 50-65]

  • تربیت بدنی تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 29-41]

  • تسهیم دانش و اشتراک سازمانی تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 29-41]

  • تصحیح سؤالات عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 211-225]

  • تصمیم گیری ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]

  • تئوری انتخاب طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]

ج

  • جدایی روان‌شناختی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 110-120]

ح

  • حرفه ای و فردی ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]

خ

  • خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 27-54]

  • خود‌ناتوان‌سازی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 97-117]

  • خوشه تفکیک ابعاد متعامد از خوشه‌های سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]

د

  • داده‌های دو ارزشی تفکیک ابعاد متعامد از خوشه‌های سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]

  • دانش‌آموزان ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 189-210]

  • دانش‌آموزان دوره دبیرستان بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 177-192]

  • دانشجویان تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 31-53]

  • دانشجویان ایرانی ساختار عاملی مقیاس آمادگی برای بی‏ حوصلگی در دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-20]

  • دبیران استان سمنان عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 211-225]

  • درمان‌های غیر دارویی فراتحلیل مطالعات تاثیر درمان‌های غیردارویی بر کاهش نشانه‌های اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 69-101]

  • درنگ ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]

ر

  • راش ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 189-210]

  • رضایت ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]

  • رضایت از کیفیت خدمات ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 103-128]

  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کنترل عمل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 61-81]

  • روایی بررسی مقدماتی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آی‌پی‌تی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]

  • روایی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]

  • روایی رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه بهزیستی اجتماعی در زنان و مردان ساکن شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 115-132]

  • روایی ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]

  • روایی هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 119-138]

  • روایی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 110-120]

  • روایی سازه ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 103-128]

  • روایی سازه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 97-117]

  • روایی محتوایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 97-117]

  • روانسنجی ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 189-210]

  • روانشناسی کنترل بیرونی طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]

  • روش‌های سنجش بررسی رابطه روش‌های سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 125-148]

ز

  • زوجین بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]

س

  • ساختار عاملی ساختار عاملی مقیاس آمادگی برای بی‏ حوصلگی در دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-20]

  • سالمندان ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 130-149]

  • سبک زندگی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]

  • سبک زندگی ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 50-65]

  • سبک‌های یادگیری بررسی رابطه روش‌های سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 125-148]

  • سرای سالمندان ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 130-149]

  • سرمایه معنوی ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 130-149]

  • سفرهای هوایی ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 103-128]

  • سمپاد ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 189-210]

ش

  • شرکت هواپیمایی ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 103-128]

  • شکیبایی ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]

  • شیوه بیان خشم بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 1-29]

ص

  • صفت - حالت خشم بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 1-29]

ط

  • طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 139-158]

  • طرح درس مبتنی بر روش معمولی بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 139-158]

ظ

  • ظرفیتها و قابلیتها ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]

ع

  • عزت نفس آشکار بررسی مقدماتی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آی‌پی‌تی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]

  • عزت نفس ناآشکار بررسی مقدماتی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آی‌پی‌تی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]

  • عملکرد ریاضی بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 1-24]

  • عوامل سازمانی بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 173-193]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیلی بر پایان نامه های انجام شده در حوزه افت تحصیلی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 23-43]

  • فراتحلیل بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 173-193]

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات تاثیر درمان‌های غیردارویی بر کاهش نشانه‌های اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 69-101]

  • فشار روانی حرفه ای بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 173-193]

  • فعالیت‌های نوآوری تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 29-41]

ک

  • کشورهای منطقه بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 1-24]

  • کلید واژه ها : احساس تعلق به مدرسه هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 119-138]

  • کنترل عمل ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کنترل عمل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 61-81]

  • کودکان 4 تا 12 سال ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 50-65]

  • کودک و نوجوان بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 1-29]

گ

  • گاردنر ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]

م

  • متعالی شدن ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]

  • مدیریتی ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]

  • مدل اعتبار پاره‌ای تعمیم یافته ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پاره‌ای تعمیم یافته [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 157-178]

  • مدل‌پردازی راش کاربرد مدل اندازه‌گیری راش در ارزشیابی ویژگیهای اندازه‌گیری آزمون مهارتهای دیداری- حرکتی(TVMS-R) [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 77-114]

  • مدل های چندارزشی نظریه سوال-پاسخ ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پاره‌ای تعمیم یافته [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 157-178]

  • مطالعه TIMSS بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 1-24]

  • مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 177-192]

  • مقیاس تجدیدنظر شدۀ کنترل عمل ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کنترل عمل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 61-81]

  • مقیاس حروف الفبای نام (آی‌پی‌تی) بررسی مقدماتی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آی‌پی‌تی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]

  • مقیاس علاقه اجتماعی ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 50-65]

  • مهارتهای ارتباطی ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]

  • مهارتهای دیداری-حرکتی کاربرد مدل اندازه‌گیری راش در ارزشیابی ویژگیهای اندازه‌گیری آزمون مهارتهای دیداری- حرکتی(TVMS-R) [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 77-114]

ن

  • نرم ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]

  • نظریه کنترل– ارزش تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 31-53]

  • نفوذ آرمانی ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]

  • نگرش به خواندن والدین نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 27-54]

  • نگرش دانش آموزان به خواندن نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 27-54]

و

  • ویژگیهای اندازه‌گیری کاربرد مدل اندازه‌گیری راش در ارزشیابی ویژگیهای اندازه‌گیری آزمون مهارتهای دیداری- حرکتی(TVMS-R) [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 77-114]

  • ویلیام گلاسر طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]

ه

  • هیجانهای یادگیری تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 31-53]

  • هفت عادت مخرب طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]

  • همسانی درونی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 97-117]

  • هوش ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]

  • هوش چندگانه ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]

ی

  • یادداری بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 139-158]

  • یادگیری بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 139-158]

  • یادگیری دانشجویان بررسی رابطه روش‌های سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 125-148]

login