آ

  • آزمون بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

  • آزمون ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 1-34]

  • آزمون بین المللی پیشرفت در خواندن (پرلز) تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

  • آزمون ترسیم ساعت بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

  • آزمون گواهینامه رانندگی ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 1-34]

  • آموزش عالی ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • آموزش عالی چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 139-170]

ا

  • ارزیابی درونی ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • ارزش یابی ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 1-34]

  • ارزش گذاری کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 133-154]

  • استاندارد سازی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]

  • استاندارد سازی ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 85-108]

  • استاندارد کردن ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]

  • استانداردهای آموزش مجازی بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 121-138]

  • استعداد انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]

  • اعتبار بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 39-64]

  • اعتباریابی ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • اعتبار یابی پرسشنامه بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 91-120]

  • اعضای هیات علمی دانشگاه ها چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 139-170]

  • انگیزه پیشرفت تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

  • اهمال‏کاری تحصیلی ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]

  • اهمال‏کاری عمدی ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]

  • اهمال‏کاری ناشی از بی برنامگی ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]

  • اهمال‏کاری ناشی از خستگی جسمی - روانی ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]

ب

  • باور معرفت شناختی ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • بدبینی ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 171-188]

  • بهره وری آموزشی چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 139-170]

پ

  • پایایی بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

  • پایایی انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]

  • پایایی بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 71-90]

  • پایایی بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 91-120]

  • پایایی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 39-64]

  • پرسشنامه ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 85-108]

  • پرسشنامه اعتیادپذیری ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]

  • پرسشنامه مشغولیت تحصیلی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 155-182]

  • پیشرفت تحصیلی تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

ت

  • تحلیل چند سطحی کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 133-154]

  • تحلیل عاملی بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 71-90]

  • تحلیل عاملی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 155-182]

  • تحلیل عاملی اکتشافی ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • تحلیل عاملی تأییدی ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی مشخصه‏ های روان‏سنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]

  • تداعی آزاد شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 109-132]

  • تصویر ذهنی از برند شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 109-132]

  • تغییرناپذیری پارامترها تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

  • تیمز 2007 کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 133-154]

ج

  • جهت گیری هدف پیشرفت بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 71-90]

چ

  • چالش های اندازه گیری چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 139-170]

خ

  • خستگی هیجانی ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 171-188]

  • خشم چند بعدی ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]

  • خلق و خو بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 39-64]

  • خود پنداره کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 133-154]

د

  • دانش­آموزان ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • دانشجویان شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 109-132]

  • دانشگاه پیام نور شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 109-132]

  • دانشگاه مجازی بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 121-138]

  • دلبستگی به دانشگاه تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]

ر

  • روایی بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

  • روایی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

  • روایی انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]

  • روایی بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 91-120]

  • روان‏سنجی ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]

س

  • سازگاری اجتماعی تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]

  • سازگاری آموزشی تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]

  • سازگاری عاطفی تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]

  • سیاهه تفکرات شغلی تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 65-84]

  • سطح دشواری دروس بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]

  • سنجش خانوادگی مک مستر بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 91-120]

ف

ک

  • کارپوشه الکترونیکی تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

  • کارکرد متفاوت سؤال تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

  • کیفیت ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • کیفیت در آموزش مجازی بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 121-138]

  • کودکان دبستانی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

م

  • مقیاس عملی انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]

  • مقیاس کلامی انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]

  • منش بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 39-64]

ن

  • نرم‏یابی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

  • نظریه پرسش پاسخ تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]

  • نظریه سؤال- پاسخ تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

  • نظریه سوال – پاسخ ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 1-34]

  • نظریه کلاسیک آزمون ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 1-34]

  • نظریه کلاسیک اندازه گیری تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]

  • نقشه مفهومی بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

  • نگرانی های اجتماعی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]

  • نگرانی های جسمی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]

  • نگرانی های روانی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]

  • نگرانی های سلامت استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]

  • نگرش کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 133-154]

  • نگرش نسبت به امتحان تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

  • نگیزش پیشرفت بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 71-90]

  • نمره گذاری بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

  • نوجوانان ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 85-108]

و

  • واژگان کلیدی: ارزشیابی بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]

  • واژگان کلیدی: ارزشیابی تحصیلی بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

  • واژگان کلیدی: آزمون‌های چندگزینه‌ای تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]

  • واژگان کلیدی: اضطراب امتحان بررسی مشخصه‏ های روان‏سنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]

  • واژگان کلیدی: اعتیاد ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]

  • واژگان کلیدی: اعتبار بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

  • واژگان کلیدی: اعتبار بخشی ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • واژگان کلیدی: تحلیل عاملی تأییدی تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

  • واژگان کلیدی: ساخت ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]

  • واژگان کلیدی: ساخت و اعتباریابی آزمون ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]

  • واژگان کلیدی: سازگاری دانشجویان تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]

  • واژگان کلیدی: سنجش و ارزشیابی تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

  • ویژگی های روان سنجی تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 65-84]

  • ویژگی‏های روان‏سنجی بررسی مشخصه‏ های روان‏سنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]

  • ویژگی های هنجاری بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 39-64]

ه

  • همترازی بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]

  • همسانی درونی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 155-182]

  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]

  • هنجاریابی انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]

  • هنجاریابی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]

  • هویت جنسیتی ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 85-108]

  • هوش انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]

ی

  • یادگیری الکترونیکی بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 121-138]

login