ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر

سیمین دخت رضاخانی

دوره 5، شماره 18 ، دی 1393، ، صفحه 179-206

https://doi.org/10.22054/jem.2015.793

چکیده
  زمینه:پژوهش بر مبنای نظریه هوش چندگانه گاردنر استواراست که براساس آن می توان روش ها و محتوای مواد آموزشی رادر فرایندیاددهی-یادگیری با نوع وسطح هوشی دانشجویان هماهنگ کرد.هدف:پژوهش حاضر به منظور ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر انجام گرفته است.روش: نمونه آماری شامل 811 دانشجو در مقطع کارشناسی رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی ...  بیشتر