بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس

علیرضا سپهرآرا؛ سیاووش طالع پسند؛ حمیده رحیم پور

دوره 2، شماره 6 ، دی 1390، ، صفحه 1-18

چکیده
  زمینه: در بسیاری موارد معلمی درآموزش خود موفق است، اما به دلیل اینکه درس او مورد علاقۀ شاگردانش نیست و دارای سطح دشواری است، آموزش او نیز تحت‏الشعاع درس وکتاب درسی قرار می‏گیرد. هدف: پژوهش حاضر به بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید در دروس مختلف، با توجه به سطح دشواری دروس از دید دانشجویان می پردازد. روش: جامعۀی آماری این پژوهش ...  بیشتر