شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St))

فاطمه امامقلی وند؛ پروین کدیور؛ حسن پاشا شریفی

دوره 9، شماره 35 ، فروردین 1398، ، صفحه 107-132

https://doi.org/10.22054/jem.2019.32668.1760

چکیده
  چکیده: پژوهش حاضر باهدف بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)، انجام گرفت. حجم نمونه این پژوهش 503 دانش آموز دختر دبیرستانی بود که به روش نمونه گیری تصادفی مرحله ای از بین مدارس دولتی دوره دوم متوسطه شهر تهران که بالغ‌بر 40000 نفر بودند، انتخاب شدند و به پرسشنامه جو و هویت مدرسه (SCASIM-St) پاسخ دادند. نتایج تحلیل عاملی اکتشافی ...  بیشتر

شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ)

فاطمه امامقلی وند؛ پروین کدیور؛ حسن پاشاشریفی

دوره 9، شماره 33 ، مهر 1397، ، صفحه 79-101

https://doi.org/10.22054/jem.2019.32968.1767

چکیده
  چکیده: هدف: پژوهش حاضر به‌منظور بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان (SECQ)، انجام گرفت. روش: حجم نمونه این پژوهش 518 دانش موز دختر دبیرستانی بود که به روش نمونه گیری تصادفی مرحله ای از بین مدارس دولتی دوره دوم متوسطه شهر تهران انتخاب شدند و به پرسشنامه پاسخ دادند. یافته ها: نتایج تحلیل عاملی اکتشافی با روش ...  بیشتر