آ

  • آزادمنش، حمیرا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بی‌موبایل هراسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]

  • آقاپور، بایرام نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • آهنی، زهرا رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]

ا

  • احدی، حسن تحلیل ویژگیهای روان‌سنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]

  • احدی، حسن ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بی‌موبایل هراسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]

  • احمد نیا، هادی تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

  • اخوی، زهره سادات ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

  • استاجی، معصومه تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]

  • اسدی، رقیه کاربرد مدل‌سازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیت‌شناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]

  • افشاریان، ندا ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]

  • افضلی، افشین مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

  • اکرادی، احسان ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]

  • امین خندقی، مقصودد میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • اورکی، محمد ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]

ب

  • بیتا، فاطمه بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه‌ی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]

  • بیرامی، منصور هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

  • برجعلی، احمد مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • برجعلی، احمد مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

  • بشارت، محمد علی بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • بقاییان، معصومه تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]

  • بهرامی، لیلا ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]

  • بهرامی، لیلا معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]

پ

  • پاک مهر، حمیده میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • پورآتشی، مهتاب روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]

  • پورشریفی، حمید هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

  • پورشهریار، حسین ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

ت

  • ترشابی، ملیحه بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • تمیزی، نوشین ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

ث

  • ثنائی فر، فرهاد ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]

ج

  • جمالی زواره، شکوه ساختارعاملی،روایی، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه نگرش واضطراب ریاضی توماس وداکر(دانش آموزان مقطع چهارم دبستان شهرتهران) [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 165-187]

  • جهان، فائزه سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

چ

  • چگینی، علی اصغر فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

ح

  • حاجی علیزاده، کبری بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]

  • حبیبی، حمدالله نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • حسین چاری، مسعود شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]

خ

  • خدایاری، سعید نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • خوش نشین، زهره روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]

د

  • درتاج، فریبرز مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • درتاج، فریبرز تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • درتاج، فریبرز تحلیل ویژگیهای روان‌سنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]

  • درتاج، فریبرز ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]

  • دلاور، علی تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • دلاور، علی مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

  • دلاور، علی کاربرد مدل‌سازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیت‌شناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]

ر

  • رحیمی، علی نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • رحیمیان، حمید تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

  • رسول زاده طباطبایی، کاظم بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • رشید، خسرو سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

  • رضایی، اکبر سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

  • رفیعی پور، امین بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]

  • رویایی، زهرا ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

ز

  • زرانی، فریبا ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • زمانی، اصغر روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]

س

  • سعیدی رضوانی، محمود میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • سلیمی، اسمعیل علی شیوه های‌ ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]

  • سماوی، سید عبدالوهاب بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]

  • سنایی پور، محمد حسین ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

  • سواری، کریم ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]

ش

  • شیرزاد، زینب ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]

  • شفیع آبادی، عبداله تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • شکری، امید ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

  • شکری، امید ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

  • شهیدی، شهریار ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • شهیدی، فرشته تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]

ض

  • ضیایی، سیده سلیل ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

ع

  • عباسی، هادی میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • عباس پور، عباس تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

  • عباس پور، عباس ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]

  • عبدالله پور، محمد آزاد ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

  • عبداله پور، محمد آزاد تحلیل ویژگیهای روان‌سنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]

  • عروتی موفق، علی اکبر فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

  • عسگری، علی بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • عندلیب کورایم، مرتضی هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

غ

  • غرایاق زندی، حسن ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]

  • غفاری، زهرا کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]

  • غلامی، مینا تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]

ف

  • فاطمی، ماریا نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • فرخی، نورعلی تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]

  • فرخی، نور علی ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]

  • فرخی، نور علی معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]

ق

  • قره تپه ای، زهرا ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

ک

  • کارشکی، حسین ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]

  • کارشکی، حسین ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • کارشکی، حسین رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]

  • کردنوقابی، رسول سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

  • کمالی، فاطمه شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]

  • کوهی، محمد رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]

ل

  • لواف، هانیه ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

م

  • مجتبی زاده، محمد ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]

  • محمدی، نوراله بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه‌ی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]

  • محمدزاده، سروه فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

  • مقدم، اعظم تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]

  • مقدم زاده، علی روش بهینه هموارسازی داده‌ها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمون‌های جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]

  • مقدم زاده، علی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]

  • مینائی، اصغر کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]

  • منشئی، غلامرضا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بی‌موبایل هراسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]

  • مهرام، بهروز ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]

  • مهرپور، آناهیتا شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]

  • مهرصفر، امیرحسین ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]

  • مهرگان، محمدرضا تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

  • موتابی، فرشته ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • موحدی محصل طوسی، مرضیه میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • موفق، خلیل تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • مونسی طوسی، هادی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه‌ی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]

ن

  • نادی، محمدعلی ساختارعاملی،روایی، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه نگرش واضطراب ریاضی توماس وداکر(دانش آموزان مقطع چهارم دبستان شهرتهران) [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 165-187]

  • نعمت الله زاده ماهانی، کاظم مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

ه

  • هاشمی، تورج هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

  • هماینی دمیرچی، امین نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

  • یونسی، جلیل کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأت‌علمی نسبت به شیوه‌های متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دوره‌های دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]

login