ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی

علی شریف زاده؛ حسین اسکندری؛ احمد برجعلی؛ فرامرز سهرابی

دوره 10، شماره 37 ، مهر 1398، ، صفحه 17-36

https://doi.org/10.22054/jem.2020.44147.1935

چکیده
  سنجش ویژگی‌های روانشناختی در جذب و انتخاب معلمان یکی از مسائل مهم آموزش و پرورش بوده و نقش مهمی در کیفیت نظام آموزشی و سلامت ذهنی و روانی دانش آموزان دارد. روش پژوهش، کیفی بوده و از تحلیل محتوای کیفی برای تحلیل داده‌ها استفاده شد.این پژوهش با هدف بررسی ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی انجام گرفته است. ...  بیشتر