کلیدواژه‌ها = روایی
تعداد مقالات: 64
1. ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان

دوره 9، شماره 36، تابستان 1398، صفحه 85-100

10.22054/jem.2017.4956.1158

سجاد بشرپور؛ مینا طاهری فرد؛ گلاویژ محمدی


2. بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی

دوره 9، شماره 36، تابستان 1398، صفحه 45-64

10.22054/jem.2020.38390.1869

کامران شیوندی؛ یاسر ازاد فارسانی؛ موسی ریاحی


3. ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان

دوره 9، شماره 34، زمستان 1397، صفحه 149-171

10.22054/jem.2019.33976.1790

هیمن خضری آذر؛ معصومه مقیمی فیروزآباد؛ مهرناز ثانی؛ مسعود غلامعلی لواسانی


4. ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان

دوره 9، شماره 34، زمستان 1397، صفحه 47-65

10.22054/jem.2019.33090.1770

فزوزان باغبان زاده؛ مرتضی امیدیان؛ غلالمحسین مکتبی


5. ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا

دوره 9، شماره 34، زمستان 1397، صفحه 67-90

10.22054/jem.2019.21425.1525

الهام اتحادی؛ حمید رحیمیان؛ عصمت مومنی؛ بهرام صالح صدق پور


6. ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده

دوره 9، شماره 34، زمستان 1397، صفحه 115-131

10.22054/jem.2019.21744.1533

حمید کارگر برزی؛ احمد کربلایی محمد میگونی؛ حامد برماس؛ صادق تقی لو


7. ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان

دوره 9، شماره 34، زمستان 1397، صفحه 133-147

10.22054/jem.2019.20805.1520

ابوطالب سعادتی؛ سعید مذبوحی؛ شهناز مرزی


8. ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان

دوره 9، شماره 33، پاییز 1397، صفحه 125-153

10.22054/jem.2019.35904.1828

بهروز اکبرزاده؛ احسان زارعیان؛ الهه سیاوشی؛ سودابه مقدم


9. ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر)

دوره 8، شماره 31، بهار 1397، صفحه 33-46

10.22054/jem.2018.25002.1611

ذبیح اله عباس پور؛ فیض اله پورسردار؛ زهرا قنبری؛ شیوا شاهوری؛ افروز شادفر


15. بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

دوره 7، شماره 27، بهار 1396، صفحه 147-160

10.22054/jem.2017.19621.1495

فریده نرگسی؛ فاطمه ایزدی؛ کلثوم کریمی نژاد؛ علی رضایی شریف


16. ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران

دوره 7، شماره 26، زمستان 1395، صفحه 55-75

10.22054/jem.2016.6119

شراره صباحی؛ سیاوش طالع پسند؛ محمدعلی محمدی فر


18. تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی

دوره 7، شماره 25، پاییز 1395، صفحه 49-74

10.22054/jem.2017.11211.1326

زهرا سلمان؛ زینب خسروی؛ احسان زارعیان؛ بیتا آجیل چی


19. مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده

دوره 7، شماره 25، پاییز 1395، صفحه 137-158

10.22054/jem.2017.12998.1368

امید شکری؛ نوشین تمیزی؛ محمد آزاد عبد الله پور؛ زهره السادات سادات اخوی؛ معصومه عبدالخالقی


20. بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس

دوره 6، شماره 24، تابستان 1395، صفحه 83-102

10.22054/jem.2017.17317.1445

کبری حاجی علیزاده؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ امین رفیعی پور


21. ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران

دوره 6، شماره 23، بهار 1395، صفحه 189-211

10.22054/jem.2016.5738

امیرحسین مهرصفر؛ علی مقدم زاده؛ حسن غرایاق زندی؛ فرهاد ثنائی فر


22. بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه‌ی اضطراب عملکرد موسیقی

دوره 6، شماره 22، زمستان 1394، صفحه 213-228

10.22054/jem.2016.4018

هادی مونسی طوسی؛ نوراله محمدی؛ فاطمه بیتا


23. ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی

دوره 6، شماره 22، زمستان 1394، صفحه 135-163

10.22054/jem.2017.6239.1191

سیده سلیل ضیایی؛ فریبا زرانی؛ فرشته موتابی؛ حسین کارشکی؛ شهریار شهیدی