بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه

علی شیخ الاسلامی؛ سعید خاکدال

دوره 9، شماره 33 ، مهر 1397، ، صفحه 175-188

https://doi.org/10.22054/jem.2019.34595.1800

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه در نمونه‌ای از دانش‏آموزان ایرانی انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه‌ی آماری پژوهش را تمامی دانش‏آموزان مدارس دوره‌ی متوسطه‌ی دوّم شهر پارس‌آباد (استان اردبیل) در سال‏تحصیلی 1396 تشکیل می‌دادند، که از میان آنها با استفاده از روش نمونه‌گیری ...  بیشتر