کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل

معصومه استاجی؛ نگار بابانژاد کفشگر

دوره 8، شماره 32 ، تیر 1397، ، صفحه 41-62

https://doi.org/10.22054/jem.2019.30806.1717

چکیده
  این مطالعه قصد داشت تا در آزمون بزرگی چون کنکور کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی در ایران، سوالاتی که حاوی کنش افتراقی جنسیتی ‌باشند را با استفاده از دو نمونه از کاربردی‌ترین و مفیدترین روش‌ها (رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل) پیدا کند. به علاوه، یک تحلیل محتوایی از سوالات پیدا شده‌ی حاوی کنش افتراقی انجام شد تا منابع زبانی چنین سو‌گیری‌هایی ...  بیشتر