تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی

ارسلان ایرجی راد؛ زهره ارداغیان

دوره 7، شماره 26 ، دی 1395، ، صفحه 77-100

https://doi.org/10.22054/jem.2017.19676.1489

چکیده
  هدف از این پژوهش تعیین مؤلفه های شایستگی کانونی اثر بخش بر کیفیت برنامه ی آموزشی مقطع کارشناسی ارشد رشته ی علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائیمی باشد. مطالعه به بررسی، تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی کانونی در برنامه آموزشی می پردازد، چار چوب مفهومی تحقیق شامل چهار بُعد : 1- بُعد تفکر 2- بُعدتعامل 3- بُعد شخصیت 4- بُعد اقدامات، می باشد. این ...  بیشتر